دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

جوشش یک چشمه ی فیاض سایبری در دزفول

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ

افتتاح پایگاه فرهنگی مذهبی کساء را به تمام دزفولیهای اهل معرفت و ایمان، تبریک و تهنیت عرض میکنم.

دوسون خوب دیسون اطلاع رسانی فرمایند.(از اینترنت گرفته تا موبایل و سینه به سینه)

www.kesaa.ir


پی نوشت : یاران و همراهان دیسون، همسنگر عزیزمان (مهندس موجودی) ندای هل من ناصر سرداده است لطفا دریغ نفرمایید  +

نظرات  (۵)

۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۳ نیکوروش - امیر
سلام و عرض تبریک منزل جدید !
پیشاپیش میلاد مولود کعبه را به شما و همه دوستان دیسونی تبریک عرض مینمایم.
در راه مقدس دفاع سایبری موفق باشید .
پاسخ:
سلام بر مهندس عزیز
برشما نیز مبارکباد
ممنون از ابراز لطف جنابعالی
قدم دو تاشون خیر با.
هم دیسون جدید و هم سایتی که علاقه مندان به آقا شیخ رضا راه اندازی کرده اند.
اجرتان با صاحب این مملکت، آقا امام زمان(ع).
پاسخ:
سلام گ گ محمد
زنده بویی.
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۳ جانم فدای رهبر -دزفول
لبیک فرمانده . چشم امرتان اجرا شد.
پاسخ:
امر نبود و عرض بود آقا معلم.
من فرمانده نیستم و خودم فرمانبرم گ گ.
آجرک الله
هان! این خوبه اما اگه زمینه خاکستری نبود خیلی بهتر میشد. مثلا زمینه نخودی یا کِرم باشه
ممنون که به نظرات خواننده ها اهمیت میدی گ گ
پاسخ:
سلام
تلاش کردم نشد.
فعلا با همین بسازید.
شرمنده گ گ
سلام گ گ
یه پیشنهاد دارم
پیشنهادم اینه که از رنگهای گرم تو وبلاگ استفاده کنی چون فضاش سرد و خشک و شبیه وبلاگ شنوده
پستها هم لطفا دیسونی و نسبتا طولانی باشه تا کوتاه و شنودی!
پاسخ:
سلام
ممنون از پیشنهاداتت.
پست های دیسونی اصولا بلند هستند.
فعلا چون افتتاحیه اینجاست و وقتم هم بسیار کمه نخواستم بلند بنویسم. وگرنه چشم.
در مورد تمپلیت خیلی فکر کردم.
چون این تمپلیت نوستالژیک تره و هم رنگ لعاب میراث فرهنگی داره هم آرامش و مذهبی هستش انتخاب کردم. وگرنه به این نکته که شبیه شنود هست خیلی فکر کردم.
متاسفانه BLOG.IR هزار مزیت داره اما یک نقصش اینه که میدون نمیده تا کدهای قالب از جای دیگه روش سوار کنیم.
محدوده به قالب های خودش.
بروی چشم. من قالبی دیگه آپ میکنم شما نظر بدید.