دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

طی روزهای سخت و خبرساز مجلس (خصوصا در یکشنبه ی برجامی) بسیاری از مردم شهیدپرور شهرستان دزفول نیز مانند تمام ملت ایران، اخبار عملکرد مجلس را از رسانه های مختلف دنبال میکردند تا از نظر و عملکرد نماینده ی شهرشان در خانه ملت آگاه شوند.

هرچند بسیاری از نمایندگان موافق و مخالف برجام ، خیلی شفاف و صریح مواضع خود را از تریبون مجلس و دیگر رسانه ها و یا حداقل از وبسایت های شخصی شان علنی و آشکار ساختند، لکن نه در وبسایت رسمی نماینده دزفول و نه در هیچ کادر دوربینی از رسانه ملی، خبر و اثری از ایشان و چگونگی رأی و عملکردشان در مهمترین مصوبه دوران نمایندگی اش قابل رویت نبود.

بناچار،

اینجانب متنی محترمانه و مشفقانه خطاب به وی درخصوصِ لزوم اعلان رأی و موضعش در «یکشنبه برجامی» مجلس در فضای مجازی منتشر کردم.

متاسفانه،

چند اوباش سایبری، گویی که از سوی آقای پاپی وکالت تام الاختیار داشته باشند شروع به هجمه و هتک این قلم نمودند.

نگارنده اما،

پس از افشای نام جناب آقای پالنگان در لیست صدنفره ی مشهور به "موافقین برجام" ، از فعالان دغدغه مند فضای مجازی دزفول خواستم ، زود قضاوت نکنند و صبوری پیشه سازند تا نماینده محترم به دزفول تشریف فرما شده و خودشان توضیح دهند که رای موافق داده اند یا مخالف؟ و چرا؟

گذشت..

و همانگونه که پیش بینی می شد آقای پاپی به دزفول نیامد و سکوت کرد تا آنکه آبهای «یکشنبه برجامی مجلس» از آسیاب افتاد سپس تشریف آورده و با چندتن از دانشجویان بسیجی شهرستان جلسه تشکیل داده و سخنانی سوال برانگیز و بعضاً نامربوط به موضوع، ارائه کردند و در لفّاظی های دور از شأن یک نماینده مجلس اقدام به فرافکنی و ... نمودند  + (که نمیخواهم دراینجا وارد آن شوم).

دومین بیانیه را اما،

خطاب به ایشان (محترمانه و لکن با لحن انذار) در فضای مجازی منتشر ساخته و از وی خواستم از مردم شهرستان دزفول بابت تاخیر در اطلاعرسانی عذرخواهی کند.

به ایشان تذکر داده و گوشزد کردم که فضای پرسش و پاسخ در خصوص عملکردشان در تصمیمات مهم جاری مجلس را به موضوع انتخابات شش ماه دیگر ربط ندهند.(که داده بودند)

به او یادآور شدم که مردم شریف شهرستان دزفول از لیوس تا چغامیش همه دوشادوش هم و یدواحده در انتخابات شرکت کرده و انشاالله اگر ایشان را لایق دیدند مجددا راهی مجلسش خواهند کرد و الخ..

اینبار اما،

تعداد اوباش سایبری که به بهانه هواداری از آقای پاپی زاده به اینجانب حمله کردند از انگشت های یک دست بیشتر شد.

برخی با نام و هویت جعلی و برخی مثلا هویت مشخص!

صد البته،

تجربه 15 سال حضور در فضای مجازی کشور، بنده را آنقدر پخته کرده که بدانم در فضای محتوایی اینترنت وقتی مه نورفشانی کند جوابش چیست؟.

خواه این «مَه» حضرت آقا روحی له الفدا باشد خواه شمع کم فروغی همچون حقیر!

در اینجا چند سوال مطرح است :

1- به عقیده بنده، جناب آقای عباس پاپی زاده پالنگان، پشتیبان چنین اراذلی نیست و با مشی آنان هم موافق نیست، ولی به عنوان یک نماینده متعهد مجلس شورای اسلامی بر ایشان لازم است که در جریان آنچه که در فضای رسانه ای (حداقل درباره خودش) میگذرد قرار گیرد و بی خبر نباشد و تکلیفش را با چنین کسانی که خود را هوادار پاپی زاده نمایانده و بنام هواداری از وی به فعالان جبهه انقلاب حمله میکنند روشن کرده و از آنان طبق اصل توّلی و تبّری اعلام برائت کند تا خدای ناکرده مصداق «سکوت به معنای رضایت است » نباشد!

لذا از ایشان پرسش میشود :

جناب آقای نماینده،

آیا شما این افراد و این ادبیات را به عنوان حامیان خویش تایید میکنید؟

آیا موافقید که عده ای بنام هواداری از شما ، وجهه و چهره جنابعالی را نزد مردم تخریب و منفور کنند؟

آیا خبر دارید که طی چند روز گذشته، مردمی که انتظار داشتند (پس از آنهمه تاخیر در اعلام عملکردتان) به شهر بیایید و خبر از رأی مهم تان بدهید، اکنون با عملکرد و سخنان این اوباش معلوم الحال، چه قضاوتی ممکن است درباره شما بکنند؟

بنابراین، اینجانب به خاطر دهسال کِبَر سنی و عقلی که نسبت به جنابعالی دارم عرض میکنم :

شرط عقل است تا هرچه سریعتر برای ترمیم خرابی هایی که این اراذل در فضای مجازی نسبت به شخصیت شما در پس زمینه اذهان عمومی دزفول ممکن است ایجاد کنند اقدام عاجل نموده و از آنان اعلام برائت کنید.

دلسوزانه تأکید میکنم :

تجربه نشان داده که هیئت نظارت بر انتخابات شورای محترم نگهبان، دقیق ترین رصدها را بر افرادی مثل جنابعالی و آنچه که در حواشی تان میگذرد انجام میدهد،

آنهم نه فقط از سکوی نظارتی دزفول، بلکه از دفاتر هیئت نظارت در تهران هم، بازخوردهای مربوط به شما و تمام محترمان دیگری که دهانشان بوی کاندیدا شدن را میدهد مورد بررسی دقیق قرار میدهند تا هیچ گندم نمایی نتواند به مردم جو بفروشد.(البته بلانسبت جنابعالی)

الغرض،

آیا میخواهید اجازه دهید عده ای اوباش بنام هوادار!! (شبیه فحاشان در استادیوم های ورزشی) شما را ناپاسخگو جلوه دهند؟

مردم گریز و فراری از پرسش و پاسخ بنمایانند؟

نگارنده بر این باور است که عباس پاپی زاده پالنگان چنین خواسته ای ندارد.


2- حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ابوهلال (ریاست محترم دادگستری شهرستان دزفول)،

طی چند روز اخیر مصاحبه کرده و به خوبی درباره رسیدگی به شایعات و بزهکاری های سایبری اعلام موضع نمودید و نوید دادید که امنیت در فضای سایبری دزفول برقرار است، که جای تشکر دارد.

اما آیا استحضار دارید وقتی کسی مانند اینجانب (که قدرت دفاع از خود را درفضای مجازی و ... در برابر هجمه وحدت شکنانِ اوباش دارم) ، این چنین مورد توهین و هتک قرار میگیرم، تکلیف جوانان پرامیدِ شهرستان دزفول که میخواهند برای حضرت آقا در فضای مجازی سربازی کنند (در برابر این هتاکان به عِرض و آبروی افراد) چیست؟

آیا باخبرید که جوانان اهل قلمِ حزب اللهی وقتی این همه میدان هتاکی را علیه امثال بنده (که افسر جان برکف سیدناالقائد در فضای مجازی هستم) در سطح شهرستان دزفول، باز و فراخ می بینند از فعالیت ارزشی و ... دلسرد میشوند؟

و آیا حضرت آقا نفرمود : دلسرد کردن جوانان کشور خیانت به ناموس ملی است؟؟

مگر دزفول پلیس فتا ندارد که قداره بندان واتساپی به خود اجازه میدهند حقیر را به اسم کوچک و نام خانوادگی و خاندانم، مورد هتاکی مستقیم قرار دهند؟ آیا در فضای کنونی که دشمنان نظام ، امنیت فیزیکی دزفول را نشانه رفته اند صحیح است که عده ای اوباش در زمین دشمن غدّار بازی کنند و امینت سایبری امثال حقیر را فدای منافع نامشروع خویش کنند؟

وقتی امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند : اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.

آیا نباید برای امنیت قلم های دلسوز و متعهد در فضای محقر و جمع و جور مجازی و رسانه ای دزفول مشغول خدمت به نظامند فکری کرد؟

آیا سقف فضای آزادی بیان در شهرستان دزفول اینقدر پایین و کوتاه است که کسی حق ندارد از نماینده شهر که کرسی شهر در مجلس را به او سپرده اند سوال کند؟

عرض پایانی

شهرستان دزفول با همه اقوام نازنینش،

با همه شهرها و شهرک هایش،

با همه روستایی ها و شهرنشینانش،

آماده ی جانبازی و سربازی برای انقلاب بوده ، هست و خواهد بود و به هیچ فرصت طلبی اجازه نخواهد داد «فضای پرسش و پاسخ» از مسئولین را بسته و از نمد اقوام دسفیلی، عرب یا لرِ شهرستان دزفول برای خود کلاهی بسازد.

همه بدانند،

هر که میخواهد در دزفول صاحب میز باشد باید از شهیون و سردشت گرفته تا سیاه منصور و اسلام آباد به مردم این شهرستان پاسخگو باشد و اتفاقا هر میزی پاسخگوتر ، ماندگارتر!

این مشی انقلاب و اسلام و قرآنی است.

آنان که به دنبال بستن دهانها و قلمها در دزفولند گوشهایشان را خوب باز کنند،

هیچکس کنار شما نخواهد ماند!!

نه عباس پاپی زاده پالنگان و نه هیچ کاندیدای دیگری با شما اوباشان هتاک، همراهی نمیکند.

دوران بازی با اذهان عمومی و عدم پاسخگویی به مردم گذشته است.

باور کنید!

باور کنید دزفول امروز با دزفول چهار سال قبل تفاوت زیادی دارد.

و این، رسانه است که مردم را روز به روز بیدارتر میکند.

 والعاقبه للمتقین

مهران موزون

29/7/1394

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۸
مهران موزون

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای قاضی دزفولی دامت برکاته

سلام علیکم

احتراماً ضمن عرض تبریک روز بزرگ مباهله، نظر به اینکه اخباری در خصوص ترویج پوششی جدید از مصادیق تهاجمات فرهنگی مانند ساپورت و ... در رسانه ها به گوش میرسد که «مانتوهای شیشه ای» نام دارد و ظاهراً دامنه ی این پروژه ی صهیونیستی به خیابانهای اهواز هم رسیده که مستدعی است دستور فرمایید دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی آن شهرستان، در اسرع وقت، ضمن تهیه گزارشی تحقیقی و میدانی در این خصوص و طراحی راههای پیشگیری از شیوع این پوشاک شنیع و ضدشرع در سطح شهرستان اقدام فرمایند.

درین راستا پیشنهاد میشود از مبادی مختلف قانونی و ارگانهای ذیربط برای انسداد مسیرهای تولید،فروش،خرید و استفاده علنی این محصول اقدام شود.


باتشکر و آرزوی توفیق برای آن جناب.

فعال فرهنگی و رسانه ای : مهران موزون

1394/7/16



به پیوست : تصاویر و لینک اخبار پوشاک مورد اشاره   +   +


۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۸
مهران موزون

مردم و مسئولین دسفیل بدانند که شیخ مرتضی انصاری اعلی الله مقامه الشریف، هیچ نیازی به دسفیل و دسفیلیان ندارد و این دزفول است که بازنده ی بی توجهی به سالروز تولد صاحب مکاسب است. روز عید غدیر برای تمام جهان تشیع هرچه چقدر مبارک است برای دزفول(بابت سالروز تولد حضرت شیخ) میمنتی مضاعف دارد.

نمیدانم این کم توجهی ها تعمّدی است یا سهوی و از روی کم سلیقگی؟

حواستان باشد آقایان محترم،

شیخ به دزفول بزرگ نمیشود بلکه این دزفول است که با نام آن یگانه ی دوران میتواند خود را برکشد.

زهی افسوس برای فرصتهایی که یکی پس از دیگری میسوزد و از دست میرود.

خاتم المجتهدین چونان خورشیدی در آسمان فقاهت میدرخشد و ما هر چقدر روی خود را از خورشید برگردانیم نمیتوانیم وجودش را منکر شویم.

پس،

من لم یشکر المخلوق...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۱
مهران موزون

بیشتر بخوانید +

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۴
مهران موزون