دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

معصومیت حسین(ع)

جمعه, ۳ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۲۹ ب.ظ

معصومیت حسین+ معصومیت کودکان چه می شود!!

براستی این حسین نیست که لطافت و معصومیت کودکان را به سرمای فلز ، گره میزند؟

یا حجه ابن الحسن (عج) ، محرم بر شما تسلیت باد آقاجان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۳
مهران موزون

نظرات  (۱۱)

بعد از کلی غیبت با مطلب “محرم کودکی من” آپم.
درود
کودکی دورانی است سرشار ازپاکی ومعصومیت که می شوددنیارابی هیچ دغدغه های امروز ی دید. واگر یک برگشت به دوران کودکی خودمان بزنیم خیلی نتیجه جالبی بدست می آید که : دردوران کودکیمان ماه محرم وآن موقع کجا بودیم؟ چه کار می کردیم ؟و... حالا باچه دید ی به همان محرم نگاه می کنیم؟ حالا چه کار می کنیم و... چقدرباآن دوران تفاوت کردیم ؟وقتی منتظر می ماندیم تاماراهم بادسته فلان مسجد یا تکیه ببرند رودبند و... حالا خودمان هرکدام ...
چه زیباست آن معصومیت ودوران کودکی محرممان رابا بزرگ شدنمان مقابسه کنیم وهرکس می تواند اختلاف این دودیدرا منصفانه باخودش قضاوت کند!!!!

========
همیشه سعی کرده و خواهم کرد که «کودک درونم» را با خود حفظ کنم.
۰۷ دی ۸۹ ، ۰۷:۳۶ محمد مجیدی راد
سلام
خدا قوت
کم سعادتیم اخوی
با مطلب "سرگذشت قاتلین امام حسین " بروزم
قسمت اول سرگذشت عبیدالله
بما سر بزنید
سلا م خسته نباشید.آقای موزون لطف کنید و وبلاگ من رو که با نام خودم لینک کردید تغییر نام بدید و با نام آزمایشگاه دکتر عصاریان لینک کنید.ممنون از محبتتون.

======
اطاعت
پست جدید و طوفانی ادیب شناس( حتما بخوانید):
« سنگکوب » سنگکوب کرد،« حدثِ » مهران غیب شد و مهران همچنان «حاظر است»!!!
http://adibshenas.wordpress.com/
خوشا به حال این خواهر زاده (عکس جدید لوگوی وبلاگ) که دائی مهران خوبی داره ! میگم این فیگور تو عکسو خودت بهش توصیه کرده بودی؟!!!

======
لطف داری مسعودجان
نه والله
فقط بهش گفتم بخند!
خودش اتوماتیک بچه ی خوش فیگوریه.
تنها مشکلش اینه که بسادگی بهم بوس نمیده.
در حالیکه خیلی بهم علاقه داره...ازم خجالت میکشه.
وقتی میام دزفول ومی بینمش دندون قروچه میکنم.
آتش به آشیانه ی مرغی نمی زنند
گیرم که خیمه، خیمه ی آل عبا نبود

=========
یا حسین
۰۵ دی ۸۹ ، ۰۲:۱۱ رضا مخبر دزفولی
سلام.
شرمنده مهران جان فرصت نمیکنم به دلیل مشغله کاری سر بزنم.خیلی دلم برای وبلاگت تنگ شده بود.
داشتم مطالب وبلاگ رو میخوندم.نگاهم افتاد به درخواست شما از دکتر محمد رضا مخبر و پیام های بعضی از دوستان که بعضا از روی بی اطلاعی بود.ما همه دزفولی هستیم و باید خوشحال باشیم که یک نفر همشهری همچین افتخاری کسب کرده اند.من نه به عنوان اینکه ایشون از بستگان بنده هستند بلکه به عنوان یک همشهری این مطلب رو عرض می کنم. دکتر محمد رضا مخبر استاد تمام دانشگاه تهران در زمینه دام پزشکی هستند که کتاب های ایشون الان به عنوان کتاب مرجع این رشته هستند و ارائه بیش از 170 مقاله در مجلات خارجی و داخلی باعث کسب همچین افتخاری بزرگ شده است.
در ضمن ایشون پارسال به عنوان جوان ترین استاد تمام دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند و در اینده نزدیک ایشون به دفول دعوت میشن و در مراسمی از ایشون تقدیر به عمل خواهد امد.
لطفا این متن رو در وبلاگتون که پاتوق همه همشهری های خوبم هست انعکاس بدید
با تشکر
۰۴ دی ۸۹ ، ۱۸:۲۴ سعیدی راد
سلم و عرض ارادت....
======
سلام علی آل یاسین
۰۳ دی ۸۹ ، ۲۲:۱۱ محمد از دزفول
سلام به روز هستم و منتظر شما موفق باشید
مرکز شهر:
طبیعت ماکرو دزفول در لنز دوربین
http://dt24.blogfa.com/post-124.aspx

.
.
مطلب شیدونه با یه سری مطلب و عکس کاملتر شد.
http://dt24.blogfa.com/post-123.aspx

دل من به نظرات شما خوشه

========
می تیام