دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

بازگشت بهرام..

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
مهران موزون

نظرات  (۵)

سلام داداش...چه شد؟"عکس" برعکس شد یا "برعکس" عکس شد؟
پاسخ:
سلام برادر
مگر نشنیدید؟
بهرام بازگشت.
سلام مجدد. آقای موزون منظورم انتخابات مجلسه دزفول بود، چرایی رای آوردن مجدد نماینده فعلی آن هم با این اختلاف رای و از لحاظ اجتماعی. تحلیل های 4 سال قبل دیسون درباره انتخابات مجلس دزفول خیلی خوب و دقیق بود. به هر حال دوست داریم تحلیله همیشه دقیق دیسون فارغ از جناح بندی های سیاسی و مسائل قومی رو بخونیم.
ممنون
پاسخ:
سلام.
بله، چشم
ظاهرا این گور بهرام را نگرفت...............فرماندار بر می گردد.
پاسخ:
غصه نخور داداش
گور همه ی ما را میگیرد.
دیر و زود دارد سوخت وسوز ندارد.

سلام آقای موزون، در آستانه افتتاح مجلس دهم، یک تحلیل کامل و دقیق از انتخابات مجلس دزفول و رای بالا و عجیب نماینده فعلی بنویس.
واقعا حیفه در تاریخ دیسون همچین مطلبی نباشه.
منتظریم
با تشکر
پاسخ:
سلام بر شما.
ضمن تشکر از حُسن نیت جنابعالی باید عرض کنم :
اگر قرارست راجع به عملکرد 4 سال اینده مجلس دهم بحثی مطرح شود قاعدتا کلیت کلام از حنس تخمین و تحلیل خواهد بود پس عاقلانه نیست تا پیش از انتخاب رئیس این دوره و روشن شدن فراکسیون ها به بحث بنشینیم.
کمی تامل فرمایید تا رئیس انتخاب شود زیرا مجلس دهم با ریاست عارف یک تحلیل میطلبد و با ریاست علی لاریجانی یا گزینه ی ثالث یک تحلیل دیگر.
ضمن اینکه برخی مستقل ها که چراغ خاموش وارد شده اند باید تکلیف مواضع اولیه و فراکسیون احتمالی که در آن جاخوش خواهند کرد را روشن کنند.
یک چیز مسلم است و آن اینکه : به درد بخور بودن یا نبودن مجلس دهم به میزان "انقلابی بودنش" ارزیابی خواهد شد.
قانون اول و آخر نیوران!
=
در کشور ما مسئولین هیچگاه از خدمت صادقانه! کنار نرفته اند؛ بلکه از جایی به جای دیگر یا از شکلی به شکل دیگر و از پستی به پست دیگر در آمده اند!
 :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">