دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

الف دزفول، الفِ وبلاگها شد!

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ب.ظ

زبانم از تقدیر و تبریکِ دوست و برادر عزیزم جناب آقای مهندس موجودی قاصر است.

ابتدا این خبر را بخوانید +

.

.

.

.


پیش بینی میشود مسئولین محترم دزفول یکی از دو موضع زیر را اتخاذ کنند :

1- در خصوص اتفاق مبارک و افتخارآمیزی که درباره جناب موجودی افتاده خود را کوچه علی چپ بزنند و انگار نه انگار!

2- صدایش کنند و در مراسمی از او تقدیر و هدیه ای نثارش کنند و گپی و سخنی و سخنرانی و ...دیگر هیچ!!


ایکاش اما :

برخی حضرات از خواب گران برخیزند و پای سخن و درد دل امثال آقای موجودی بنشینند.

شک ندارم که بهترین پاداش برای نویسنده ی الف دزفول این است که آقایان صاحب منصب شهر و کسانی که تصمیم گیر عرصه های فرهنگی اند صادقانه و جدی پای حرفش بنشینند و ببینند چه طرحی و چه برنامه هایی برای نشر و توسعه فرهنگ فاخر ایثار و ...دارد!

انشالله که این نصیحت دیسون را آنان که باید بشنوند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
مهران موزون

نظرات  (۲)

سلام
سال نوتون مهدوی باد ان شاءا...
ضمن عرض پوزش از دیر دیدن پیام البته چون احتمالا دیر تایید شده...
و البته تشکر از تایید...
بنده قبلا هم مراتب ارادتم رو هم به شما هم به همه عزیزان و بزرگانی که فعال فرهنگی دزفول محسوب می شوند عرض کردم...
لهذا این موجب نگفتن حرف و نقد که نیست الزاما
بله بنده قبول دارم گاهی زبانم مقداری تند می شود اما همیشه سعیم بر این بوده که از طریق حق بیرون نروم ان شاءا...
نحوه پرداختن شما به این موفقیت میمون جناب موجودی بیشتر به ذهن تبادل می کنه که شما همه مواضعشون رو قبول دارید.(شاید بنده اشتباه می کنم)
اما بنده چند مورد نقد جدی دارم که بعضی هاش اختلاف سلیقه هم نیست بلکه شاید فراتره...
مثل اینکه در برابر بی عرضگی خودمون چه مسئولین و چه فعالان فرهنگی در شناساندن ظرفیت های دفاع مقدسمون به دنیا (حد اقل به ایران اسلامی) دیران رو تقصیر کار بدونیم و مورد مواخذه قرار بدهیم
شما شاید متصور نباشید با اشتباه آقای موجودی در مورد سعید قاسمی عزیز و دوست داشتنی(که البته ینده همه مواضعش رو هم درست درست نمی دونم!) چه توهین هایی فقط در فضای مجازی از سوی جوانهایی که سمت و سوی فکری از جناب موجودی می گیرن صورت نگرفت!! (اضافه می کنم: همین پریشب استاد عزیز حاج علیرضا پناهیان در یه جلسه خصوصی با فعالان فرهنگی دزفول روی این مسئله تاکید داشت که بی عرضگی نکنید خودتون؛ خودتون رو نشون بدید.)
یا اینکه با تعریف و تشکر یه مقداری اضافه بر حد از یه هیئت در دزفول چه تعداد جوون رو به پرداختن به هیئت آنهم اکثرا با هدف مقابله با هیئت مذکور آنهم با آرمانهایی در تضاد با آرمانهایی که مدتها ما در دزفول براش لح لح میزدیم تا هیئت مورد نظر راه افتاد الحمدا... تحریک کرد.(من البته با نظر دهی ایشون به عنوان یک دوست و استاد بزرگوار هیچ مخالفتی که نه بلکه این حق و طبیعت هر انسانی هست چه رسد به این بزرگوار... ایشون باید اندازه خودش رو چه در زمانی که بزرگی رو نقد میکنه(سردار سعیذ قاسمی بزرگواری زحمت کشیده در حد ایران و منطقه است) و چه در زمانی که از جایی تمجید میکنه که به تمجید و رفتار ایشون خیلی ها توجه می کنند (در سطح شهر) بدونه و آگاه باش)

فلذا جناب موزون عزیز همونجوری که شما از بیرون خیلی چیز ها رو واضح تر از ما مشاهده می فرماید که انتظار تذکر داریم و قبلا هم تشکر ما نیز از درون یه چیز هایی رو به وضوح می بینیم که شاید تاکید می کنم شاید شما از بیرون خیلی متوجهش نشوید...
ارادتمند شما رسول پاریاب
پاسخ:
سلام
ممنون از توضیحات شما.
موفق باشید برادر.
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۸ رسول پاریاب
ضمن عرض تبریک و خوشحالی از این موفقیت جناب موجودی...

* نه تفکرات ایشون به این میزان که شما پرداختی علیه السلام است!!
* نه اونهایی که باید بشنوند (مورد اشاره شما) گوشی برای شنیدن دارند!!
پاسخ:
سلام بر جناب پاریاب.
اولا کدام میزان پردازش؟ مگر چه گفتم بنده؟ جز اینکه به ایشان تبریک گفتم و از مسئولین خواستم که پای حرفش بنشینند و ببینند برای تقویت این مسیر چه حرفی دارد؟
درست مانند اینکه کسی قهرمان ورزش شده باشد و از مسئولین بخواهم در خصوص تقویت ورزش شهرستان دزفول نظراتش را بشنوند کما اینکه بارها در خصوص پهلوان جوکار در دیسون گفته ام.
دوما : صغرای تبریکتان با کبرای اِن قلتی که درباره تفکرات آقای موجودی آوردید همخوانی ندارد.
عدم تایید کامنت شما را به لحاظ احترامی که برایتان قائلم صلاح ندانستم.
لاجرم کامنت تان را تایید کردم.
اما تایید آن نیز حتما شبهه در ذهن دوستداران وبلاگ "الف دزفول" ایجاد میکند.
شاید بنده ی حقیر در مورد روش حرکت "الف دزفول" اختلاف سلیقه ی جزئی داشته باشم اما این هیچ ربطی به نیت پاک علی موجودی و زحماتی که دراین باره می کشد ندارد. اختلاف سلیقه در عملکرد، هیچ ربطی به اشتراکات در اصول و همسنگری من و شما و موجودی و ... ندارد.
لذا،
اگر تصور میکنید کامنت شما می بایست علنی بشود(که شد) پس محبت فرمایید و پاسخ شبهه ای را که در خصوص شخصیت آقای موجودی مطرح کردید روشن بفرمایید برای بنده و خوانندگان دیسون.
منتظریم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">