دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

سهم دزفول در 7 تیر

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

((چرا پاره ای از افراد نالایق و مشکوک! بدون احساس مسئولیت! این اندازه برای نمایندگی[مجلس] تلاش می کنند،‌در حالیکه می دانند کسانی هستند که آگاه تر و لایق تر از آنان هستند، به خدا سوگند اگر یک نفر لایق تر و آگاهتر، کاندیدای شوش شده بود من اول کسی بودم که برای او فعالیت می کردم))


این سخن کسی است که اکنون نزد پروردگار خویش در عالم برزخ روزی خوار است.
ششم آبانماه سال 1318 خداوند به مرحوم سید محمود دانش فرزندی عطا کرد که نامش را محمدکاظم نهاد و فقط 42 سال بعد در واقعه 7 تیر در کنار یاران بهشتی اش بهشتی شد.
در مورد این شهید والامقام بیشتر بخوانید. +
فردا سالروز شهادت او و آیت الله بهشتی (ره) و بیش از 70 تن از یاران شهیدشان است ، برای شادی روح پرفتوحشان فاتحه مع صلوات


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
مهران موزون

نظرات  (۵)

می گویند

هر وقت آب می نوشی

بگو یا حسین (ع)

این روزها که آب می بینی و نمی نوشی

آرام بگو

یا اباالفضل

التماس دعا.

پاسخ:
محتاجیم به دعا
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ صالحه مسلمان
مادر ایشون رو از نزدیک زیارت کردم
اونجا بود که ایمان اوردم به تربیت پاک و لقمه ی حلال!
قطعا هم از همچون مادری، همچین فرزندی به ثمر میشینه

جای یه گزارش ناب از ایشون خالیه
البته به خاطر کهولت سن و کم شنوایی ناشی از اون، شاید کمی سخت باشه ولی به زحمتش می ارزه
فقط نیم ساعت در محضرشون بودیم حداقل تا یک هفته ذهنم تماما مشغول بود
پاسخ:
نمیدونستم مادر ایشون در قید حیاته.
اگر بتونید برام هماهنگ کنید حتما خدمتشون برسم و عرض ادبی کنم.
ممنونم
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ رسول پاریاب (آذرخش)
مطالب قشنگی بود
ایشالله خسته نباشی حاجی...
از تو پیوندا که حذفمون کردی حد اقل یه سری ب ما بزن!
پاسخ:
سلام حاجی جان.
محبت داری.
ولی کمی زود قضاوت کردی عزیزم.
پیوندهای دیسون حدود 250 تاس که باید با نرم افزاری خاص یکباره همه رو منتقل کنم اینجا.
فرصت ندارم یکی یکی انجامش بدم.
کُتی طاقت کن گ گ.
خدمت میرسم
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۱ نیما از دزفول
خدا بیامرزد این شهید عزیز را و همه مسئولین باید به رویکرد ایشان توجه وافی داشته باشند.
وارد صحنه شدن از روی تکلیف و مقدم داشتن افراد قویتر بر خود.
چیزی که الان متاسفانه خیلی کم وجود دارد به خصوص در عرصه نماینگی مجلس که هر ننه قمری اجازه وارد شدن در این صحنه را به خود میدهد. خدا عاقبت به خیرمان کند.
پاسخ:
صحیح است..صحیح است..
۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۸ محمد علی عبد محمدی
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید به برادر ارجمند
بنده مدتی است که مطالب وب لاگ شما را دنبال می کنم لازم است از شما تشکر کنم بابت مطالب زیبا تون در مورد شهر عزیزمون دزفول .
و اعلام آمادگی کنم برای همکاری با شما .
تخصص های اینجانب:
طراحی قالب.
طراحی وب سایت.
عکاسی.
پاسخ:
سلام عبدمحمدی عزیز
از اینکه وبلاگ بنده را قابل میدانید تشکر میکنم اما برادرجان : مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه؟
یه وبلاگ محقر و ساده چیه که بخواد وقت هنرمندی مثل شما رو برای عکاسی یا طراحی قالب یا.. بگیره.
اما اگر موبایلتون رو کامنت بذارید بنده در فرصت های بهتر و بیشتر اگر لازم باشه بتونم خدمتتون باشم.
یا اگر کسی از دوستان از توانایی و تخصص حضرتعالی خواست بهره مند بشه.
موید باشید