دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

سلامی و کلامی از رضامخبر

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۸۹، ۰۵:۳۷ ق.ظ
آقای رضای مخبر بعد از مدتها تشریف آوردن به دیسون و کامنتی برای بنده گذاشتن و خواستن که در متن وبلاگ قرار داده بشه.

این شما و اینم عینا ، متن کامنت رضای عزیز :


سلام.
شرمنده مهران جان فرصت نمیکنم به دلیل مشغله کاری سر بزنم.خیلی دلم برای وبلاگت تنگ شده بود.
داشتم مطالب وبلاگ رو میخوندم.نگاهم افتاد به درخواست شما از دکتر محمد رضا مخبر و پیام های بعضی از دوستان که بعضا از روی بی اطلاعی بود.ما همه دزفولی هستیم و باید خوشحال باشیم که یک نفر همشهری همچین افتخاری کسب کرده اند.من نه به عنوان اینکه ایشون از بستگان بنده هستند بلکه به عنوان یک همشهری این مطلب رو عرض می کنم. دکتر محمد رضا مخبر استاد تمام دانشگاه تهران در زمینه دام پزشکی هستند که کتاب های ایشون الان به عنوان کتاب مرجع این رشته هستند و ارائه بیش از 170 مقاله در مجلات خارجی و داخلی باعث کسب همچین افتخاری بزرگ شده است.
در ضمن ایشون پارسال به عنوان جوان ترین استاد تمام دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند و در  آینده نزدیک ایشون به دزفول دعوت میشن و در مراسمی از ایشون تقدیر به عمل خواهد امد.
لطفا این متن رو در وبلاگتون که پاتوق همه همشهری های خوبم هست انعکاس بدید
با تشکر


توضیح دیسون : 

یاران و همراهان گرامی

پیشنهاد می کنم دوستانی که مایل به نظر دادن در خصوص فرمایش آقا رضا هستند ارتباط مستقیم خدمت خودشون داشته باشند. فکر می کنم بی واسطه احوالپرسی کردن با رضا مخبر معقول تر باشه.

اینم لینکش ( اینجا )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۵
مهران موزون