دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

دیسون در گویش دزفولی به معنای مکتبخانه است

دیسون

امام خامنه ای (مدظله) : اگر یک ملتى احساس عزت نکند، یعنى به داشته‌هاى خود - به آداب خود، به سنن خود، به زبان خود، به الفباى خود، به تاریخ خود، به مفاخر خود و به بزرگان خود - به چشم حقارت نگاه کند، آنها را کوچک بشمارد و احساس کند از خودش چیزى ندارد، این ملت براحتى در چنبره‌ى سلطه‌ى بیگانگان قرار میگیرد.

خداحافظ دوغ ملاوی

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۱۰ ب.ظ

درست یک ماه قبل ، دیسون در پُستی تحت عنوان « بیدار شوید آقایان سیل در راه است » خبر از رسیدن این سیل در سال آینده داده بود .

اما بوی آن میاید که محرم امسال اگر قسمت شود برای پابوسی خاک خانه پدری ، از راه جدید و کوتاه شده خدمت خواهیم رسید.

خطاب به بزرگان قوم تکرار میکنم :

بیدار شوید آقایان سیل در راه است .

باور ندارید؟

کلیک کنید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۸
مهران موزون

نظرات  (۱۲)

سلام. با آرزوی موفقیت.
ببخشید ارتباط تیترتون رو با مطلبتون نفهمیدم
پیروز باشید.

========
ارتباطش روشنه حاج خانم.
جاده ی جدید که افتتاح بشه ، دیگه ملاوی و دوغ و رستوراناش سر راه نیستن.
پل دختر و معمولان و .... همه از راه و رده خارج میشن.
سلام
در دزفول شهر امید
لینک شدید
تبادل لینک کمال افتخاره
http://azarkish.mihanblog.com/

=========
محمدجان سلام عزیزم
الان سه روزه که میخوام با یه پُست ناقابل عرض ارادت کنم ولی هر بار کاری پیش اومده.
ولی نمیدونم چرا تا حالا لینک کردن سایت قشنگت از قلم افتاده بود؟
بهرجهت بنده رو عفو کن.
هم سایتتت و هم وبلاگت لینک شدند.
پیروز باشی و پر از فریم های زیبا
۳۰ مهر ۸۹ ، ۰۱:۴۴ نسیم و نغمه
سلام برارم
ایشالله امسال اَ جاده جدید تشریف اوری زادگاهت و می عذادوری سرور شهیدون پر

شور تر هرسال شرکت کنی. ضمنا چا حتما وا ماه محرم بووَه که اویی؟ دعا بکنیم

مشغله کوری ت کمتر بووَ که ترسه بویی زیتر زیتر سر زنی.
دا روله سوز بویی اگر وقت کوردی بیو سری ورمون زن.مطلب قابل تاملی پست کوردیمه.

==========
ممنون از لطفتون
اتفاقا توی ابان ماه عروسی دعوت داریم دزفول.
خدا قسمت کنه بتونیم بیاییم
سلام
این قدر بگم غریبی خیلی سخته. ان شا, الله هم بتونید بیان دزفول هم ارشد بخونیدمن خودم درس خوندن رو دوس دارم واسه هر کی درسو دوس داشته باشه از ته دلم دعا می کنم که قبول بشه ..شما که جای خود دارید.......شما تاج سرید.......آقا مهران اگه یه روز به وبلاگتون سر نزنم دل تنگ می شم .

=======
برای شما طول عمر با عزت از خدا طلب میکنم
سلام . ممنون و درود بر تو همشهری !
امیدوارم " خانه ی اجدادی " بازگوکننده ی راستین فرهنگ دزفول باشد .. انشاالله ..
یا حق .
والا من مشکلی ندارم . فقط دخترم از وقتی فیلمهای سیل پاکستانرو دیده بدجوری تو نخ سیل افتاده . دیگه تا اخبار می گه یه گوشه ای از دنیا یه سیل کوچیک اومده بلند میشه می گه پاشو باید بریم کمکشون کنیم! حالا بشنوه دزفول داره سیل میاد نمی دونم چیکار می کنه! البته ای کاش مسولین هم مثل دخمل من باشن یا اینکه دخمل من مسئول بش!!
سلاممم!
ااااااااا؟؟؟خدا رو شکر پسسسسسس
ایشالله بیاین زودییییییییی!!!دعاتون میکنم
سلام علیکم
اینجور که شما می فرمایید سیل در راه نیست، آمده است!
البته من از آنجایی که حساب کامیون های چپ کرده در گردنه های تنگ فنی از دستم در رفته -منظورم آنهایی است که خودم در حین 7 - 8 عبور سالیانه ام می بینم!- خیلی هم خوشحالم.
از کوتاه شدن مسیر اردوهای راهیان نور که کله سحر از اهواز راه می افتادند و 11 شب می رسیدند قم هم خوشحالم.
از افتتاح این طرح عظیم ملی و منطقه ای در دولت دهم هم خوشحالم.
ولی نمی دانم باید منتظر چه تاثیری بر اقتصاد منطقه دزفول و اندیمشک باشم.
برای همین نگرانم. خدا کند اینطور نباشد که شما گفته اید.
سلام
هی کلیک کردم هی هیچی ندیدم
دنبال بهونه ای که نیای الکی نداز گردن ارشد

======
باور کنید عین حقیقته.
بنده برای پابوسی دزفول نیاز به دعوت نامه و تعارف ندارم.
هر وقت فرصت شده خودمو رسوندم. با محرم یا بی محرم من بشه میام.
فقط این زندگی ماشینی باید اجازه بده.
دعا کنید بشه بیام
خدارو شکرررررررررر
بالاخره این جاده داره افتتاح میشه
راحت میشیم از اون جاده ی قدیمی و خسته کننده
به شما هم تبریک میگم، آخه مسیر کوتاه تر میشه و تا حدودی رفت و آمد آسون تر
ماه محرم منتظرتون هستیم
یا علی
تبریک میگم
حتما خیلی خوشحال هستید که به وطن برمی گردید

====
یه جورایی آره
اگر مشکلی پیش نیاد..
اگر برای آزمون ارشد آخر ابان ثبت نام کنم و زمنگیر خوندن بشم که دیگه هیچی.
سلام وبلاگ من روزانه دارای بازدید حداقل 2000 نفر و رنگ 2 می باشد در صورتی که تمایل به تبادل لینک داشتید من را نام " آموزش ساخت حرفه ای ویندوز " به آدرس : www.novin-amozesh.blogfa.com لینک کنید سپس در بخش نظرات وبلاگ از طریق نظر خصوصی اعلام کنید تا من هم شما را لینک کنم